Pomoc

Informacje o zakupach

Jakie są dostępne metody wysyłki?

Nasze paczki wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej Inpost oraz za pośrednictwem paczkomatów. Zazwyczaj są one dostarczane w ciągu następnego dnia roboczego. Każdorazowo po zapakowaniu przez nas paczki otrzymacie od nas nr nadania przesyłki i wówczas możecie śledzić status swojej paczki. Jeśli chcecie aby paczka została dostarczona poza terytorium RP prosimy napiszcie do nas na adres kontakt@piubello.pl – wycenimy usługę, odpowiemy.

Ile czasu zajmie dostarczenie mojej paczki?

Przygotowanie zamówionych produktów zajmuje nam średnio 5 dni roboczych. Czas realizacji poszczególnych produktów podany jest przy każdym produkcie. W większości przypadków wysyłka następuje szybciej gdyż wiele produktów mamy na stanie w naszym sklepie stacjonarnym. Samo dostarczenie paczki przez kuriera zajmuje zazwyczaj 24h. Każdorazowo po zapakowaniu przez nas paczki otrzymacie od nas nr nadania przesyłki gdzie będziecie mogli śledzić jej status. Gdyby paczka nie dotarła w ciągu 48h prosimy o wiadomość na adres: kontakt@piubello.pl – postaramy się pomóc w jej lokalizacji i dostarczeniu.

Czy wysyłacie produkty na rynek międzynarodowy?

Jeśli chcecie aby paczka została dostarczona poza terytorium RP prosimy napiszcie do nas na adres kontakt@piubello.pl – wycenimy usługę, odpowiemy.

Jakie są dostępne metody płatności?

Płatności za zakupione produkty można dokonać na kilka sposobów. Można skorzystać z operatora płatności PayU gdzie łatwo i szybko zapłacisz za zakupy lub zapłacić przelewem tradycyjnym zgodnie z poniższymi danymi:


mBank
Joanna Karpińska
ul. Jasna Rola 42/46
61-609 Poznań
76 1140 2004 0000 3602 3542 8080

Płatności

PRZELEWY KRAJOWE

E-SKLEP:
nr rachunku: 76 1140 2004 0000 3602 3542 8080

PRZELEWY ZAGRANICZNE W EURO

nr rachunku: 36 1140 2004 0000 3412 0520 1142
BIC: BREXPLPWMBK
IBAN: PL 36 1140 2004 0000 3412 0520 1142

DANE DO PRZELEWU

Joanna Karpińska e-life
Ul. Jasna Rola 42/46
61-609 Poznań

Czy kupowanie na piubello.pl jest bezpieczne?

Nasz sklep internetowy jest zabezpieczony przez certyfikat SSL oraz politykę RODO. Wszystkie dane są przetrzymywane wyłącznie w celach realizacji zamówień.

Zamówienia i zwroty

Jak mogę złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć za pośrednictwem naszej witryny wybierając odpowiednią ilość oraz nr katalogowy produktu. Nic prostszego ☺

Czy potrzebuję konta do złożenia zamówienia?

Aby dokonać zakupu nie trzeba posiadać konta. Zakupów można dokonać bez rejestracji.

Z kim się skontaktować, jeśli mam jakieś pytania?

Możesz się z nami skontaktować na kilka sposobów.
Biuro Obsługi Klienta


Możesz zadzwonić -> Telefon: +48 729 975 411
Napisać -> kontakt@piubello.pl (24/7)
Odwiedzić nas w naszym sklepie stacjonarnym -> Jasna Rola 36/26, 61-609 Poznań


Pracujemy w godzinach:
Pon – Pią: 10:00 – 18:00
Sob: 10:00-14:00

Jak mogę anulować lub zmienić zamówienie?

Napisz kontakt@piubello.pl lub zadzwoń do nas +48 603 794 793

Na pewno znajdziemy dogodne dla Ciebie rozwiązanie!

Jak mogę śledzić swoje zamówienie?

Każdorazowo przy wysyłce produktu otrzymasz od nas nr przesyłki za pomocą, którego możesz śledzić jej losy :). 

Jak mogę zwrócić produkt?

Zajrzyj do zakładki zwroty i reklamacje. Tam w syntetycznym skrócie opisaliśmy jakie czynności należy wykonać celem dokonania zwrotu produktu.